EN MN
MEDIA
АМЕРИК ЧАНАР - BINFLUTE
    • Зориулалт: Дезиль хөдөлгүүрийн тос
    • Төрөл: 10w30, 15w40, 20w50
    • Үзүүлэлт: 5,000-10,000км яваад солино.
    • Хэмжээ: 4л, 18л
    • Зориулалт: Дезиль хөдөлгүүрийн тос
    • Төрөл: 10w30, 15w40, 20w50
    • Үзүүлэлт: 15,000-20,000км яваад солино.
    • Хэмжээ: 18л, 4л
    • Зориулалт: Дезиль хөдөлгүүрийн тос
    • Төрөл: 10w30, 15w40, 20w50
    • Үзүүлэлт: 20,000-30,000км яваад солино.
    • Хэмжээ: 4л, 18л
    • Зориулалт: Дезиль хөдөлгүүрийн тос
    • Төрөл: 10w30, 15w40, 20w50
    • Үзүүлэлт: 30,000-40,000км яваад солино.
    • Хэмжээ: 4л, 18л
    • Зориулалт: Механик хурдны хайрцаг, редукторын арааны тос
    • Төрөл: 85w90
    • Хэмжээ: 4л, 18л
  • Гидрийн шингэн нь шингэн бодис бөгөөд шингэн техникийн гидравлик системд энергийг дамжуулахад хэрэглэдэг. Гидрийн шингэн нь маш сайн тослох шинж чанартай байх ёстой бөгөөд хуучрах явц удаан, тослох чадвар өндөртэй байдаг. Үүнээс гадна шатах температур өндөр байх хүйтэнд урсах чадвараа алдахгүй байх нь чухал. Гидравлик системд хэрэглэх үед резин жийрэг болон давирхай мөн хүчилд тэсвэртэй байх шинж чанаруудыг үзүүлэх ёстой. Дараагийн чухал үзүүлэлтэд температурын нөлөөн дэх өтгөрөлт бага байх (динамик болон кинематик өтгөрөлтийн аль алинд), мөн шахалтын зэрэг бага байх болон бага хөөсрөлт зэрэг орно. Гидрийн шингэн нь бага цайрын агууламжтай өндөр чанарын hydrocracked суурь тос болон орчин үеийн нэмэлт бодисуудаар боловсруулж гаргаж авсан тос юм.
    Гидравлик шингэний үндсэн үүрэг нь аль болох алдагдал багатайгаар гидравликийн чадлыг насосоос мотор луу буюу цилиндр лүү дамжуулах. Энэ үндсэн үүргээс гадна гидравлик шингэн нь гидравлик системд хөдөлгөөнтэй эд ангийг (цилиндр, түлхэх гулгах хавтгай, холхивч, залгагдах эд анги) тослохоос гадна зэврэлтээс хамгаалах мөн металлын гадаргууг хамгаалах үүрэгтэй. Гидравлик шингэний бас нэг сайн тал шингэнд бий болсон бохирдолт (үрэлтийн улмаас бий болсон) болох ус, агаар болон алдагдал дулааныг гадагшлуулах юм.

    • Зориулалт: Техникийн гидравлик системд
    • Хэмжээ: 4л, 18л
  • Гидрийн шингэн нь шингэн бодис бөгөөд шингэн техникийн гидравлик системд энергийг дамжуулахад хэрэглэдэг. Гидрийн шингэн нь маш сайн тослох шинж чанартай байх ёстой бөгөөд хуучрах явц удаан, тослох чадвар өндөртэй байдаг. Үүнээс гадна шатах температур өндөр байх хүйтэнд урсах чадвараа алдахгүй байх нь чухал. Гидравлик системд хэрэглэх үед резин жийрэг болон давирхай мөн хүчилд тэсвэртэй байх шинж чанаруудыг үзүүлэх ёстой. Дараагийн чухал үзүүлэлтэд температурын нөлөөн дэх өтгөрөлт бага байх (динамик болон кинематик өтгөрөлтийн аль алинд), мөн шахалтын зэрэг бага байх болон бага хөөсрөлт зэрэг орно. Гидрийн шингэн нь бага цайрын агууламжтай өндөр чанарын hydrocracked суурь тос болон орчин үеийн нэмэлт бодисуудаар боловсруулж гаргаж авсан тос юм.
    Гидравлик шингэний үндсэн үүрэг нь аль болох алдагдал багатайгаар гидравликийн чадлыг насосоос мотор луу буюу цилиндр лүү дамжуулах. Энэ үндсэн үүргээс гадна гидравлик шингэн нь гидравлик системд хөдөлгөөнтэй эд ангийг (цилиндр, түлхэх гулгах хавтгай, холхивч, залгагдах эд анги) тослохоос гадна зэврэлтээс хамгаалах мөн металлын гадаргууг хамгаалах үүрэгтэй. Гидравлик шингэний бас нэг сайн тал шингэнд бий болсон бохирдолт (үрэлтийн улмаас бий болсон) болох ус, агаар болон алдагдал дулааныг гадагшлуулах юм.

    • Зориулалт: Техникийн гидравлик системд
    • Хэмжээ: 4л, 18л
    • Онцлог: Ууршилт бага, тослог чанар сайн, хүйтэнд хөлдөхгүй
    • Өнгө: Ногоон
    • Хэмжээ: 4л, 18л

    Автомашины хөдөлгүүрийг хөргөхөд хөргөлтийн шингэн буюу Antifreeze хэмээх шингэнийг хэрэглэдэг. Хөргөлтийн шингэн нь автомашины хөргөлтийн системийн тогтвортой ажиллагааг хангадаг. Мөн хөргөлтийн систем болон хөдөлгүүрийн блок доторх хана зэргийг зэврэлт, өнгөр тогтохоос хамгаалж тосолж өгөх үүрэгтэй.
    Antifreeze гэдэг нь anti-эсрэг, freeze-хөлдөх гэсэн үгний нэгтгэл ба бага температурт хөлддөггүй шингэний нэгдсэн нэр юм. Хөргөлтийн шингэн нь этиленгликол, пропиленгликоль, глицерин нэг атомт спирт зэргийн устай хольсон шингэн юм. 1996 оноос хойш үйлдвэрлэгдсэн бүх автомашинууд antifreeze хэрэглэх нь зүйтэй. Өмнө нь Монголчууд тосолыг өргөн ашигладаг байсан бол орчин үеийн автомашины хөдөлгүүрийг хөргөхөд Antifreeze-ийг ашиглаж байна. Үйлдвэрлэгчид Antifreeze-д төрөл бүрийн бодис ашиглаж өнгийг нь өөрчилдөг, энэ нь ямар нэгэн чанарын нөлөөгүй байдаг.

    Хөргөлтийн шингэнд тавигдах шаардлагууд:
    1. Дулаан нэвтрэлт сайтай байх
    2. Буцлах болон уурших температур өндөр байх
    3. Царцах температур бага байх
    4. Хөргөлтийн системд тунадас үлдээхгүй байх
    5. Хөөсрөхгүй байх
    6. Байгаль орчинд хор нөлөөгүй байх

    • Зориулалт: Холхивч, шаарик
    • Хэмжээ: 1кг, 2кг, 15кг
    • Зориулалт: Холхивч, шаарик
    • Хэмжээ: 1кг, 2кг, 15кг
    • Adblue нь эрдэсгүйжүүлсэн ус болон шүвтэр агуулсан өндөр цэвэршүүлэлт бүхий өнгөгүй шингэн бөгөөд хөдөлгүүрийн жигд ажиллагааг хангаж, хорт утаа, тортог хаялтыг 90% хүртэл багасгана. Adblue шингэнийг мөн Diesel Exhaust Fluid (DEF) гэж нэрлэдэг.

      Ямар машинд ADBLUE хэрэглэдэг вэ?

      SCR (Selective Catalytic Reduction) системтэй суудлын болон ачааны тээврийн хэрэгслийн дизель хөдөлгүүрт хэрэглэнэ. Энгийнээр хэлбэл таны автомашин түлшний банкнаас гадна цэнхэр өнгөтэй эсвэл adblue гэсэн бичигтэй таг бүхий тусдаа банктай бол Adblue шингэнийг хэрэглэнэ гэсэн үг.

      Автомашины ADBLUE дууссан тохиолдолд яах вэ?

      Ихэнхи автомашин Adblue дуусах дөхөхөд (3л орчим үлдэх үед) хянах самбарт анхааруулах дохио өгдөг. Adblue дууссанаар моторт ямар нэг гэмтэл учруулахгүй ч дахин дүүргэх хүртэл моторын хүчин чадлыг хязгаарладаг ба зарим тохиолдолд автомашин асахгүй байх нь ч бий.

      АНХААРАХ ЗҮЙЛС

      • AdBlue нь түлшний нэмэлт шингэн биш тул заавал зориулалтын банканд хийх
      • AdBlue шингэнийг түлш, тос, ус, бусад бүх төрлийн шингэн болон аливаа гадны биеттэй холихгүй, бохирдуулахгүй байх
      • Нарны шууд тусгалаас хол -6°C and 25°C хэмд хадгалж байх